718 +1029 -311
Kudos
#41528 (Top 12.9945%)
| Kudos/dag | 0.12 |
| Kudos/reaguursel | 5.09 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 173 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -80 |
718 +1029 -311
Kudos
#41528 (Top 12.9945%)
| Kudos/dag | 0.12 |
| Kudos/reaguursel | 5.09 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 173 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -80 |
141
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.02 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 7.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.2 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 15-04-2010 |
| Eerste reactie op | 22-08-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-19 13:27:08 door vansuyle.com op Lief interviewtje Wim T.
https://oud-utrecht.nl/nieuws/... Hier wat foto's van Utrecht vóór bouw Hoog Catherijne
1 kudos 2026-06-19 13:19:12 door vansuyle.com op Lief interviewtje Wim T.
@Bertie Wooster | 19-06-26 | 05:14: Klinkt bekend! Mooi was het nooit. Het station dat er ooit vóór Hoog Catherijne stond, plus de hele stationsbuurt, die was mooi. Maarja, dat is allemaal gesloopt.
12 kudos 2026-06-19 10:14:01 door Bertie Wooster op Lief interviewtje Wim T.
Het is nu netjes, misschien wat klinisch, maar wat een oude teringzooi was het daarvoor zeg. Misschien heb je er ooit een meisje gevingerd net voordat ze op de trein naar Emmen stapte en er tussen de zwervers je roes uitgeslapen na een onvergetelijke avond waarvan je je weinig herinnert, maar anders weet ik niet zo goed waar de nostalgie vandaan komt.
12 kudos 2026-06-19 09:44:30 door ikvindhelemaalmooi op Lief interviewtje Wim T.
Schitterend? Jij hebt warme gevoelens bij een fabriekshal?
10 kudos 2026-06-19 09:24:01 door CHUPACABRA213 op Lief interviewtje Wim T.
Overdrijven is ook een vak...
4 kudos 2025-09-22 09:58:33 door geenitalieen op Mooi, en nu samen een vlot bouwen.
Zou jij ook moeten doen.
-1 kudos 2024-11-28 09:22:58 door tielenaar op PSV doet een Feyenoordje maar dan beter
Graag gedaan
92 kudos 2022-01-21 16:18:15 door Rest in privacy op Blij ei verwelkomt nieuw teamlid
Minister van Blijheid :-D
11 kudos 2019-09-04 12:55:47 door erikz.nl op Ans is een beetje in de war
Wanneer je op google zoekt naar "de stoel programma" laten ze de afbeelding van deze mevrouw rechtsboven zien. Moet dus wel de ultieme uitzending zijn.
-2 kudos 2019-08-07 17:14:55 door Lampie78 op Komt wel erg dichtbij zo
Kom eens langs, zou ik zeggen
10 kudos 2019-08-07 17:09:20 door SuperGie op Komt wel erg dichtbij zo
Alleen maar bakjes friet daar...
18 kudos 2019-07-10 14:30:34 door Likbeer op KPN webcare vs SjokeB
Een blanke neger met een vrouw?
7 kudos 2019-06-11 16:42:57 door Potje met vet op Rapper Sjors in ziekenhuis vanwege kanker
1986 wil zijn grap terug
1 kudos 2019-06-11 16:34:39 door JuridischeLulkoek op Rapper Sjors in ziekenhuis vanwege kanker
Ga maar weer je lievelingseten halen bij Anita. Bakje friet. Mensen moeten jou eerder een portie verstand geven.
8 kudos 2019-06-05 16:59:17 door Tim-bo. op DUMPERTREETEN (181)
Enzo Knol heeft een nieuwe video. Waar wacht je nog op
27 kudos 2019-06-05 15:36:21 door SpiekerJozuf op Bier gooien is Normaal!
... een mooie deerne op'n knee... en wieters niks te doen
2 kudos 2019-06-05 13:52:11 door Amstel op Jutta is trots op haar lichaam
Te veel vrouwelijke hormonen. Vandaar ook al die verwijfde kerels daar.
37 kudos 2019-06-05 13:49:35 door -Roeptoeter- op Bier gooien is Normaal!
En de sigaar hek rechts
-2 kudos 2019-04-17 06:23:10 door Postmen89 op Toeeeeet!
Coñomaster leuk die creativiteit, maar ik ben allang blij dat mijn ouders me Tim hebben genoemd en geen Alwin.
-3 kudos 2019-04-16 19:33:31 door owikzegmaarwat op Toeeeeet!
alwin en de chipmunks?
22 kudos 2019-04-16 18:43:21 door GuusFlater op Toeeeeet!
De vader en moeder van Alwin.
-5 kudos 2019-04-16 15:33:03 door Coñomaster op Toeeeeet!
Mensen die beschikken over meer creativiteit dan de ouders van Rik en Tim.
5 kudos 2019-04-03 09:29:53 door jemoeder.is.een.milf op Dikke rapper op het dak!
Biggie is black
2 kudos 2019-04-02 13:18:29 door MyNameDoesNotFit op René en de vrolijkste conducteur ooit ever
Je moeder is betaalde content.
-1 kudos 2018-12-10 22:22:01 door iksboksdriesikstie op Pestkop krijgt straf
Hij heeft volkomen gelijk. Kind gaat niet pesten als hij zich thuis perfect voelt. Enige rede dat ze pest is dat er thuis iets niet pluis is. Hij zet dit ook op sociale media, wat min of meer hetzelfde is als ze aan de schandpaal nagelen voor gans de wereld...
3 kudos 2018-12-10 17:44:49 door FYP op Pestkop krijgt straf
Was het niet andersom? Omdat ze zich misdragen heeft krijgt ze straf.
-12 kudos 2018-08-28 16:07:13 door Welius op Wij hebben een mooi kontje
Ja en die is al vaak zat gepost...net als deze trouwens
7 kudos 2018-07-25 10:41:51 door Doft op Cadeautje voor oma
Hihi. Piemel.